Loading...
Sunday, 18 September 2011

Freebies Doodle Muslimah yang Comel

Tengah jalan-jalan blogwalking petang tadi, singgah la kat blog Hafizi Aziz aka Apit. Sangat teruja tengok doodle muslimah dia yang sangat cantik tu.





Untuk dapat doodle ni korang tak perlu join apa-apa segmen atau contest. Apit bagi doodle tu semua free aje. Syaratnya cuma korang kena la jadi follower dia kan. Cuba korang tengok banner dia kat atas ni. Comel kan.

Tengok doodle tu semua cantik-cantik. So, setelah dibelek-belik dan dipilih-pilih aku pun pilih la doodle yang warna biru dan pink. Biru sebab aku memang suka biru tapi bila tengok doodle yang pink tu pun comel jugak.huhu..






Besar dan comel doodle yang dia bagi ni kan. Korang pun boleh dapatkan doodle muslimah tu jugak. Click aje kat [sini]

0 comments:

Post a Comment

 
TOP